Udbud og kontrakt

  1. Bygherren sender licitationen i udbud, og vi afgiver tilbud.
  2. Vi sætter en projektleder på opgaven og holder opstartsmøde.

Byggeproces

  1. Vores projektleder og bygherren mødes og afstemmer forventninger, tidsplan og økonomi. Det gør de også løbende under arbejdet.
  2. Vi udfører arbejdet, afslutter projektet og afleverer til bygherren.

Afslutning og kvalitetssikring

  1. Senest 12 dage efter entreprisens afslutning holder vi mangelgennemgang med bygherren.
  2. Vi udbedrer eventuelle mangler i henhold til kontrakt eller AB 92 regulativerne.
  3. Vi lukker sagen og sender dokumentation og gode råd til daglig vedligeholdelse til bygherren. 
Skurvogn med skilt
Teracom udefra
Spacer
Vogneserup indefra
Nedbrændt bindingsværk

HSR Tømrer
& Partner A/S

Islevdalvej 140
2610 Rødovre

Tlf.: 32 21 21 21
info@hsr.dk

Gå til toppen